skip to Main Content
23240-41203 info@aliozis.gr

Πολιτική Επιστροφών.

Δικαίωμα Υπαναχώρησης.

Αν συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση εντός 10 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που ενεργεί κατ’ εντολήν σας, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορείτε να ενημερώσετε την εταιρία μας στην ανωτέρω στοιχεία διεύθυνση μας ή στο τηλέφωνο 2324-41203, ή στέλνοντας Email στη διεύθυνση:  info@aliozis.gr, είτε γράφοντας στην φόρμα επικοινωνίας μας, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από αυτήν τη Σύμβαση με ρητή δήλωσή σας (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή). Για να υπαναχωρήσετε εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλετε την επικοινωνία σας σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

 Αποτελέσματα Υπαναχώρησης.

Αν υπαναχωρήσετε από αυτή τη Σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε ατόκως χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 12 ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την υπαναχώρηση και την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρία μας, όλες τις πληρωμές που έχουμε λάβει από εσάς. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα επιβαρυνθείτε με επιπρόσθετα έξοδα για την επιστροφή αυτήν. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, μπορούμε πάντως να παρακρατούμε την επιστροφή των χρημάτων είτε μέχρι να λάβουμε όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβουμε αποδεικτικά στοιχεία ότι έχετε επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Ειδικότερα, στην περίπτωση αυτή η επιστροφή και παράδοση των προϊόντων σε εμάς θα γίνεται μετά από επικοινωνία με εμάς. Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε είτε το συνεργαζόμενο με εμάς μεταφορέα είτε κάποιον της επιλογής σας, προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα της εταιρίας μας. Μετά την παραλαβή τους από εμάς,  θα σας επιστρέψουμε, κατά τα οριζόμενα στην προηγούμενη παράγραφο και πάντως εντός 12 ημερών το συνολικό ποσό των αγορών στη κάρτα σας ή όποιο τρόπο πληρωμής έχετε θέσει και εφόσον τα ρούχα είναι σε καλή κατάσταση. Επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.

Ευθύνεστε για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος είναι: Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που χουν επάνω τους τα προϊόντα. Επίσης, θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύονται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

 Πολιτική επιστροφής ή / και αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων – Αλλαγές εμπορευμάτων.

Η εταιρία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς ή να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση που παραλάβετε το προϊόν χωρίς να εκφράσετε κάποια συγκεκριμένη επιφύλαξη σημαίνει ότι έχετε παραλάβει ανεπιφύλακτα το προϊόν από την εταιρία μας. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε επικοινωνώντας μαζί μας τηλεφωνικά στο 23240-41203 ή στο e-mail info@aliozis.gr, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προϊόν προς αντικατάσταση, το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς οποιαδήποτε επιπρόσθετη επιβάρυνση.

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό από την κατασκευή του, τότε: για ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ ένδυσης μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή τους με το ίδιο ή με άλλο προϊόν της αρεσκείας σας ή/και την έκδοση πιστωτικού τιμολογίου, ή άτοκη επιστροφή των χρημάτων που έχουν καταβληθεί εφόσον δεν είναι διαθέσιμο το προϊόν που επιθυμείτε προς αντικατάσταση, υπό τον όρο ότι θα αποστείλετε την σχετική ηλεκτρονική εντολή το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από την παραλαβή.

Αλλαγές εμπορευμάτων θα γίνονται επίσης και κατόπιν επικοινωνίας με εμάς στο 23240-41203 ή email στο info@aliozis.gr. Στη συνέχεια θα πρέπει να καλέσετε το συνεργαζόμενο με εμάς μεταφορέα προκειμένου να παραλάβει τα προϊόντα από εσάς και να τα επιστρέψει στην έδρα της εταιρίας μας. Μετά την παραλαβή τους από εμάς,  θα σας επιστρέψουμε νέα εμπορεύματα της επιλογής σας, ίσης αξίας με αυτά που αντικαθίστανται. Προοϋπόθεση αυτονόητη είναι τα προϊόντα που αντικαθίστανται να είναι σε καλή κατάσταση. Δεν επιβαρύνεστε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων σε εμάς.

Back To Top